lauantaina, toukokuuta 17, 2014

Mikä musta tulee?!?

Heissan! Edellisestä päivityksestäni saattoi tarkkasilmäiset rivien välistä lukea, että minusta, siis nuoresta ja hehkeästä naisimmeisestä tehdäänkin yhtäkkiä lokakuussa vanha ja ryppyinen...eikä kukaan kysynyt minulta lupaa, höh! Luvanhan olisin ilman muuta antanut - joskus viidentoista vuoden kuluttua! ;D 

Hih, totta puhuakseni, onhan se hieno asia, että lapset hankitaan nuorina! Tulevien vanhempien ikäisenä itselläni on ollut kolme lasta,  joten kai heidänkin oli jo aika aloittaa!  No mutta... minä elän siis syystä nykyään hektisesti - onhan kyseessä minun nuoruuteni viimeiset hetket...! ;D Sitten kun h-hetki on, lupaan rauhoittua! sitten ihan varmasti ja alan ihan varmasti myös käyttäytyä! kuten kyseiseltä tärkeältä ihmiseltä odotetaan - eli sitten kun minusta tulee... isoäiti... eiku mummu... eiku mummi... eiku mummo... eiku mumma... eiku mamma... eiku fammu... eiku mami... eiku mammeli...eiku muori... eiku... äh!  Tää on niiiiiiiin vaikeeta! Apua! Mikä musta tulee isona - eiku vanhana???!!!

Olisinko mä mummi? Äh...eeei, ei se oikeen sopis mulle...

No olisinko mä mummo?  Höh, sekään ei oikeen sopis mulle...

No entäs mamma? No en tiä, ei se kuitenkaan sekään oikeen sovi...

Miten tää voikin olla niin vaikeeta? Mies sanoi heti, että hän on pappa - ihan tuosta noin vaan, ilman mitään miettimisiä! Hänen mielestään on selvä homma, että hän on pappa, koska hänelläkin on ollut kaksi pappaa. Itselläni  on ollut muori ja mammeli, ja toisaalta... kuvan teksti taitaa kuvata oikein hyvin tämänhetkisiä fiiliksiäni... ;D



No mut onneks näissä mun harrasteissa ei oo mummurajaa... ;D

No, mut tämä mummeli tai mikä sitten ikänäkin tulen olemaan, odottaa kuitenkin rinta röyheenä ja jännittyneenä uutta tulokasta <3, joka tulee varmasti ihanuudellaan sekoittamaan koko meidän perheen <3 - sen verran innokkaana odottelee myös tulevat tädit pikkuisen syntymää! <3


Aurinkoista viikonloppua meille kaikille! :)

-Mari :)

2 kommenttia:

  1. Olisko nuorimuori mitään. Oppis lapsi riimittelemäänkin heti ens töikseen ja sä saisit elää siinä harhassa et oot vielä muka jotenkin freeshi. ;)

    VastaaPoista
  2. Hyvä Maisteri, et oo turhaan koulun penkillä istunut! :D Tuo nuorimuori kuulostaa oikeen kivalta, laitetaan harkintaan! :D

    VastaaPoista